Asmawaty's FotoPage

By: Asmawaty Kadir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 17-Dec-2008 09:50 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday Danni

cakk
syoknya naik kudaa...
hui..swimming... opss berendam aja laa
Sayang laa kat adik kecik sorang nieee...


Thursday, 11-Dec-2008 12:49 Email | Share | | Bookmark
Salji Pertama di Iizuka 2008

buka aja sliding door belakang... terus nampak salji turun ...
nih tapak kaki siapa pula niee???
banyak tersangkut kat pokok-pokok depan flat
View all 9 photos...
Kali nie gambar salji pula.. Tahun ni sajli turun awal. 6/12... biasanya bulan satu atau dua... cuaca pun agak sejuk berbanding tahun lepas...

Nie gambar salji pertama yang turun di Iizuka tahun ni.. mite kudasai (sila lihat)


Saturday, 29-Nov-2008 16:08 Email | Share | | Bookmark
Sasebo-Nagasaki

berkumpul di tempat rehat highway.. dengar taklimat ringkas..
dah nak sampai..tengok kapal-kapal tuu
nie la tempatnyaa..jeng jeng jeng
View all 21 photos...
Ini gambar tak tahu bila punya daaaa...
Kalau tak salah makcik awal bulan April dulu... pergi jalan-jalan dengan kawan-kawan melawat 99 pulau di Sasebo... kami round pulau naik kapal kecil....

Kat sana juga boleh pilih tiram dan kopek tiram tu..untuk keluarkan mutiara... seekor tiram harganya 500 yen. Gambar tak ada laaa..sebab makcik tak sempat ambil gambar orang tengah kopek tiram...

Mini aquarium pun ada..boleh tengok macam-macam jenis ikan dan penyu...

Syok jugaa dapat pergi sana tau...



Friday, 28-Nov-2008 06:28 Email | Share | | Bookmark
Miyajima

perjalanan pergi..lalu lorong-lorong ...
Dah sampai miyajima...kena cari parking kereta pulak
ni nak cari parking kereta ke parking keretapi??? huhu
View all 18 photos...
Hii semua..
Gambar kali ni...makcik pergi jalan-jalan kat Miyajima... tengok daun luruh (daun-daun merah)...cantikkkk...

Tempat dia di kawasan pulau...jadi makcik kena kena naik bot utk ke tempat tu...
Kat sana ada banyak rusa-rusa yang jinak..bila kita bawa makanan nanti dia datang nak tumpang makan juga... cute sangat..


Monday, 3-Nov-2008 08:16 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday - Selamat Hari Lahir

cik melur nie tengah buat apa????
Kepada MELUR FATINI....

Makcik ucapkan selamat hari lahir...semoga dipermudahkan menuntut ilmu... dan semoga menjadi anak yang baik dan taat kepada ibu dan abah...jadi kakak yang baik kepada adik-adik...

Rajin-rajin belajar tau....dulu abah kata "...kalau Melur dapat No 1...jangankan 2 tingkat...bertingkat-tingkat abah belikan pensil warna..." hihihiiihihi....

Makcik pula tanya Melur "Nak hadiah apa?"


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net